دانلود صحنه آماده برج

تومان23,500

با سلام خدمت تمامی شما دوستان عزیز در این پست قصد داریم شما را با پکیج دانلود صحنه آماده برج آشنا کنیم در این پکیج 10 صحنه آماده با تمام جزئیات وجود دارد که شما به راحتی میتوانید از تمام جزئیات آن در پروژه خود استفاده کنید. یکی از ویژگی های صحنه های آماده جزئیات قوی هست که هارمونی خاصی در کنار هم ایجاد کرده اند دلیل این هارمونی بین سبک کار و آبجکت ها و همچنین متریال هایی که در یک صحنه آماده استفاده شده است شرکتی بزرگ به نام Evermotion میباشد. صحنه های آماده دارای منابع نوری و حتی دوربین هستند در واقع میتوان گفت که میشود پروژه خود را وارد این صحنه کرده و با کیفیت خیره کننده ای رندر بگیریم چون تمامی تنظیمات در این صحنه ها به صورت حرفه ای انجام شده است.

اطلاعات در مورد صحنه آماده :

صحنه آماده در نرم افزار تری دی مکس استفاده میشود و برای رندرگیری از موتور رندر Vray در آن استفاده شده است با توجه به کیفیت موتور Vray میتوان به این صحنه ها اعتماد کرد چون تمامی متریال ها و نور های کار شده در این صحنه برای این موتور رندرگیری طراحی شده اند البته لازم به ذکر است که حتی دوربین موجود در این صحنه ها Vray میباشد.

اگر برای کار کردن با این صحنه های آماده مشکل دارید ما در قالب یک ویدئو آموزشی نحوه استفاده از پکیج دانلود صحنه آماده برج را آموزش داده ایم و به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهیم داد. برای شناخت بیشتر این پکیج هم میتوانید ویدئو معرفی محصول این پکیج را مشاهده کنید تا با تمامی اجزای موجود در صحنه های آماده آشنا شوید.

صحنه آماده تری دی مکس :

در تصویر زیر میتوانید جزئیاتی را مشاهده کنید که بسیار کم یابند اگر به متریال های موجود در این صحنه توجه کنید متوجه منحصر به فرد بودن آنها خواهید شد. این صحنه دارای کف سازی بسیار زیبایی میباشد و همینطور درختکاری زیبایی هم شده است، نوری که در آسمان کار شده مربوط به روز آفتابی میباشد و دارای تنظیماتی حرفه ای است کهخ بسیار مناسب برای استفاده در طرح های دیگر میباشد.

تصویر زیر یک رندر در شب میباشد که داری نور پردازی بسیار حرفه ای است و شما در کنار استفاده از خود ساختمان در کنار ساختمان خود میتوانید از ویژگی های این صحنه استفاده کنید.

در این پکیج تعدادی برج موجود است که دارای زیبایی خاصی هستند که شما میتوانید از المان های موجود در این صحنه ها استفاده کنید.

در این صحنه طراحی زیبایی را شاهد هستیم در واقع یکی از ویژگی های صحنه های آماده طرح های خلاقانه است که شما میتوانید از این طرح ها کانسپت بگیرید در کنار این مبحث میتوانید از متریال های و المان های موجود در این صحنه استفاده کنید، این صحنه دارای بک گراند بسیار زیبایی است که برای استفاده در محیط های دیگر مناسب است

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود صحنه آماده برج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا