آموزش 3dmax

آموزش تنظیمات Workspace در تری دی مکس

تری دی مکس یکی از نرم افزار های بسیار قوی در حوزه مدلسازی به شمار می رود. این نرم افزار دارای قابلیت های فراوان می‌باشد که یکی از آن ها به سفارشی سازی محیط تری دی مکس مربوط می شود. توجه داشته باشید ما در این محتوا تصمیم داریم آموزش تنظیمات Workspace در تری دی مکس را در اختیار شما قرار دهیم تا شما بتوانید به ساده ترین شکل ممکن تنظیمات صفحه تری دی مکس را برای خود شخصی سازی کنید. در ابتدا اطلاعاتی را نسبت به Workspace در اختیار شما قرار خواهید داد و در ادامه به سراغ آموزش Workspace در تری دی مکس می‌رویم. در نهایت پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما در آکادمی معماریست همراه باشید.

کاربرد Workspace در تری دی مکس چیست؟

در این بخش از مقاله آموزش تنظیمات Workspace در تری دی مکس تصمیم داریم کاربرد Workspace در تری دی مکس را مورد بررسی قرار دهیم. توجه داشته باشید Workspace یک بخش از نرم افزار تری دی مکس است که در تصویر زیر قابل مشاهده می باشد. گزینه Workspace در تری دی مکس به شما کمک می کند تا بتوانید محیط نرم افزار خود را تغییر دهید. البته کمپانی اتودسک صحنه هایی را از پیش طراحی کرده است و شما با انتخاب یکی از آن ها میتوانید محیط های مختلف را مشاهده کنید و بر اساس نیاز و سلیقه خود یک محیط کاری را انتخاب نمایید.

کاربرد Workspace در تری دی مکس چیست؟
کاربرد Workspace در تری دی مکس چیست؟

آموزش تنظیمات Workspace در تری دی مکس

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید گزینه Workspace بر روی Default قرار دارد. حال ما تصمیم داریم یکی دیگر از گزینه های موجود در Workspace را انتخاب کنیم. زمانی که Workspace بر روی گزینه Default قرار دارد محیط نرم افزار مطابق با تصویر زیر است.

آموزش Workspace در تری دی مکس
آموزش Workspace در تری دی مکس

در حال حاضر ما محیط نرم افزار را بر روی گزینه design-standard قرار داده ایم و شما میتوانید در تصویر زیر تغییراتی که در محیط تری دی مکس  اعمال شده است را مشاهده کنید.

تنظیمات صفحه تری دی مکس
تنظیمات صفحه تری دی مکس

نتیجه گیری

در این مقاله تمام تلاش خود را کردیم تا بتوانید تنظیمات Workspace در تری دی مکس را به شما آموزش دهیم. همانطور که مطالعه کردید تمام موارد به صورت گام به گام توضیح داده شده است و شما با استفاده از مراحل طی شده در این محتوا به سادگی می توانید تنظیمات صفحه تری دی مکس را انجام دهید. در نهایت امیدواریم مطالب موجود در آموزش تنظیمات Workspace در تری دی مکس بتواند به شما کمک کند تا محیط نرم افزار را طبق سلیقه خود تغییر دهید.

5/5 - (1 امتیاز)

سعید رهبر

خیلی خوشحالم که در وب سایت من به اطلاعاتی از معماری دست میابید و امیدوارم بتونم روز به روز به اطلاعات شما بیفزایم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا